Запис до лікаря
0
Вибране
Ви додали 0 товарів
0 0
Кошик
Ви додали 0 товарів на суму 0 грн
Иконка пользователя Надія
Відгук від користувача Надія

Сьогодні придбала сонцезахисні окуляри в магазині Люксоптики на вул. С. Петлюри (Київ). Отримала надзвичайно приємні емоції від обслуговування працівників ЛюксОптики. Дійсно, клієнтоорієнтований, індивідуальний та уважний підхід!!! Це дуже приємно!!! Молодці!!! Обов'язково завітаємо до вас ще))

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Завжди раді бачити в оптиці !

Иконка пользователя юрій
Відгук від користувача юрій

Вдячний дівчині, спеціалісту, яка підбирала окуляри, так гарно і якісно мені ще ніде не робили діагностику. Молода, але уміла і досвідчена. Привів після своєї діагностику сімю, були дуже задволені.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Завжди раді бачити в оптиці !

Иконка пользователя Тетяна
Відгук від користувача Тетяна

Купували окуляри для сина, за адресою вул. Короленка. Хочу подякувати всім. Особливо лікарю який проводив діагностику. Раджу звертатися саме до цього лікаря!
Відчувається високий рівень кваліфікації, доброзичливе ставлення до пацієнта.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Щиро дякуємо за ваш відгук! Радіємо, коли ви задоволені!

Иконка пользователя Игорь
Відгук від користувача Игорь

Не хотел писать свой не гативный отзыв, но после хамского отношения в Ретровили мастера по ремонту очков решил написать. Прошел проверку зрения заказал оплатил получил свои новые очки. В тот же день опредили что что то не то дискомфорт с одним глазом. В тот же вечер вернулся к врачу с этой проблемой, на что в ответ все хорошо две недели адаптируйтесь и по ее́ просьбе прошел повторную проверку у второго врача ее сменшицы. Результат тот же - все хорошо все правильно две недели адаптации еще не прошло. Вынужден был оплатить и обратиттся уже к другому (не вашей клинике) специалисту проверить еще раз свое зрение результат - не правильный рецецт (завышенна диоптрия) на этом глазе. Четвертую проверку проводила уже главврач вашей сет, подтвердив ошибку ваших обоих врачей (диоптрия действительно завышенна). Да линзу мне без проблем безплатно заменили, Но в просьбе компенсировать мне бонусами мои затраты на обследование у частного врача (по их вине) оставили без внимания видимо отказали. Руководству сети Люксоптика репутация клиники и профессионализм их врачей безразлична и не важна.
Итог - в Ретровиле будьте готовы к неправильному рецепту и повторной платной проверки зрения у другого врача, ошибку исправят но лишние финансовый затраты не вернут и не компенсируют.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук Ми ретельно перевірили всю інформацію та готові надати свої аргументи по цій ситуації: Ви звернулися до нас за адресою м.Київ, проспект Правди, 47 ТРЦ «Retroville» для проходження діагностики і придбання окулярів, де були надані всі замовлені послуги та товари. Наших клієнтів ми попереджаємо про адаптаційний період, який потребує певного часу до звикання. В період адаптації до нових окулярів Ви повторно звернулися до нас, де ми підтвердили, що рецепт вірний і заключення незалежного лікаря, якого Ви відвідали, повністю збігається з нашим (є фото заключення, яке Ви надали під час візиту до нас). Ми дуже дбаємо про свою репутацію та завжди відкриті у вирішенні проблем клієнтів. Тому Головний медичний лікар мережі, безкоштовно провела повторну діагностику, під час якої було підтверджено заключення попередніх лікарів. Тим не менше, компанія все одно пішла на зустріч і ми за Вашим проханням (не за медичним призначенням) замінили одну лінзу. Підстав для компенсації бонусами візитів до іншого лікаря ми не бачимо, оскільки наші послуги та заключення були повністю коректними. Гарного дня та бережіть себе!

Иконка пользователя канівець сергій
Відгук від користувача канівець сергій

Велика подяка співробітникам відділення на Харківському шосе. Вони зараз зачинилися на ремонт, але окуляри за програмою УБД зробили якісно, та видали в іншому відділенні.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Вітаємо! Вдячні за такий відгук, нам завжди приємно отримувати такий зворотний зв'язок!

Иконка пользователя Guseinov Ariz
Відгук від користувача Guseinov Ariz

Дуже погана пошукова система на сайті!!!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо за Ваш коментар! Для можливості поліпшення системи, чи могли б Ви написати нам на пошту support@luxoptica.com.ua які саме в Вас  виникли складнощі? 

Иконка пользователя Глібко Олександр
Відгук від користувача Глібко Олександр

Довели мене до шалу. Замовив в них за 11000 лінзи фотохром для сина з установкою в оправу , яку він собі купив в іншому місці . Окуляри зробили  , все ок. Через деякий час оправа зламалася і я звернувся , щоб  переклали лінзи в іншу оправу , яку вони могли би підібрати по старій тріснутій. Відповіли , що вони таким не займаються. Пройшли кілька метрів до іншої оптики  і сталося чудо , все можна зробити. Нема слів.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Нам дійсно шкода, що трапилась така ситуація. При цьому хочемо зазначити, що при довиточенні вже раніше виточених лінз у нову оправу існує великий ризик пошкодження самих лінз через надмірний фізичний тиск станка на лінзи. Окрім цього, при переустановці лінз у нову оправу є дужа висока ймовірність зміщення оптичного центру лінзи. Бажаємо розібратись в ситуації детальніше, та з'ясувати причини відмови. Для цього просимо Вас надіслати нам на пошту support@luxoptica.com.ua інформацію в якій саме оптиці Вам було відмовлено, та Ваш контактний номер і номер що закріплений за бонусною картою.

Иконка пользователя Мария
Відгук від користувача Мария

Пришли купить оправу и линзы, сказали пройти проверить зрение, не сказали что это стоит 400 грн (в других оптиках проверка бесплатная если заказываешь у них очки), после того как проверили, сказали что услуга платная, начали заказывать линзы и оправу, при оплате оказалось что ещё работа мастера платная. Не за что не предупредили, обслуживание так себе, уточняйте за всё сразу, перед тем как что-то делать! Надеюсь что хоть линзы нормальные будут!



Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Нам дуже шкода, що Ви отримали неприємний досвід в одній з оптик нашої мережі. Дійсно, консультанти мають завчасно інформувати клієнтів щодо вартості послуг.  Для  того, щоб розібратись у даній ситуації та пропрацювати ситуацію з персоналом оптики напишіть, будь ласка,  на пошту support@luxoptica.com.ua. в яку саме оптику Ви звертались, та контактний номер Вашого телефона. Ми зафіксуємо Ваш відгук для подальшої роботи з ним. 

Иконка пользователя Андрій
Відгук від користувача Андрій

Отримав нагадування чому в якийсь момент перестав будь-що купувати у Люксоптики.
Потрібні були нові окуляри і цікавила конкретна оправа Oakley. Оскільки була в них у наявності у Ретровілі - вирішив заїхати. До оправи вибрав досить недешеві лінзи з фотохромом. При розрахунку попросив оплату частинами - сказали що така опція для оінз недоступна. Тільки за оправу. Ну ок: розплатився за лінзи і став чекати на виготовлення замовлення. Коли прийшов забирати готові окуляри - мені почали розказувати що оплата частинами тільки при замовленні через сайт. А на моє питання - чого ж при оформленні озвучили іншу інформацію  - отримав геніальну відповідь: мене не так зрозуміли. Оплата частинами в розумінні консультантів Люксоптики  -  це коли частину суми платиш готівкою а частину по безготівковому розрахунку.
Окуляри наче зробили добре. Але ще раз до них не піду щось купувати. Той випадок коли враження від сервісу відбиває бажання мати справу з компанією в майбутньому.

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Дякуємо Вам за зворотний зв'язок! Нам дуже шкода, що сталась така неприємна ситуація, адже ми працюємо, щоб всі наші клієнти були задоволені якістю нашого сервісу.  Ми зафіксуємо ваше звернення та зробимо все можливе, щоб дана ситуація не повторилась надалі.

Иконка пользователя Євген
Відгук від користувача Євген

Варто в них купити щось хоч раз, будуть надсилати вам постійно свій маркетинговий спам!

Иконка администратора Відповідь представника мережі
Відповідь представника мережі

Справді інформуємо наших улюблених клієнтів про всі новинки та цікаві пропозиції. Та якщо бажаєте відписатись від розсилки надішліть нам, будь ласка, на пошту  support@luxoptica.com.ua, контактний номер на який бажаєте, щоб не  надходили повідомлення інформаційного характеру.  

Наличие товара в наших оптиках:
загрузка карты...
ЩЕ БІЛЬШЕ ЦІКАВИНОК ДЛЯ ВАС!
Підписуйтесь на нашу розсилку та дізнавайтеся першими про акції та знижки, новинки та трендові моделі. Тут тільки корисна інформація для краси та здоров’я ваших очей.