Відгуки
Сьогодні придбала сонцезахисні окуляри в магазині Люксоптики на вул. С. Петлюри (Київ). Отримала надзвичайно приємні емоції від обслуговування працівників ЛюксОптики. Дійсно, клієнтоорієнтований, індивідуальний та уважний підхід!!! Це дуже приємно!!! Молодці!!! Обов'язково завітаємо до вас ще))
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Завжди раді бачити в оптиці !
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Завжди раді бачити в оптиці !
Щиро дякуємо за ваш відгук! Радіємо, коли ви задоволені!
Не хотел писать свой не гативный отзыв, но после хамского отношения в Ретровили мастера по ремонту очков решил написать. Прошел проверку зрения заказал оплатил получил свои новые очки. В тот же день опредили что что то не то дискомфорт с одним глазом. В тот же вечер вернулся к врачу с этой проблемой, на что в ответ все хорошо две недели адаптируйтесь и по ее́ просьбе прошел повторную проверку у второго врача ее сменшицы. Результат тот же - все хорошо все правильно две недели адаптации еще не прошло. Вынужден был оплатить и обратиттся уже к другому (не вашей клинике) специалисту проверить еще раз свое зрение результат - не правильный рецецт (завышенна диоптрия) на этом глазе. Четвертую проверку проводила уже главврач вашей сет, подтвердив ошибку ваших обоих врачей (диоптрия действительно завышенна). Да линзу мне без проблем безплатно заменили, Но в просьбе компенсировать мне бонусами мои затраты на обследование у частного врача (по их вине) оставили без внимания видимо отказали. Руководству сети Люксоптика репутация клиники и профессионализм их врачей безразлична и не важна.
Итог - в Ретровиле будьте готовы к неправильному рецепту и повторной платной проверки зрения у другого врача, ошибку исправят но лишние финансовый затраты не вернут и не компенсируют.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук Ми ретельно перевірили всю інформацію та готові надати свої аргументи по цій ситуації: Ви звернулися до нас за адресою м.Київ, проспект Правди, 47 ТРЦ «Retroville» для проходження діагностики і придбання окулярів, де були надані всі замовлені послуги та товари. Наших клієнтів ми попереджаємо про адаптаційний період, який потребує певного часу до звикання. В період адаптації до нових окулярів Ви повторно звернулися до нас, де ми підтвердили, що рецепт вірний і заключення незалежного лікаря, якого Ви відвідали, повністю збігається з нашим (є фото заключення, яке Ви надали під час візиту до нас). Ми дуже дбаємо про свою репутацію та завжди відкриті у вирішенні проблем клієнтів. Тому Головний медичний лікар мережі, безкоштовно провела повторну діагностику, під час якої було підтверджено заключення попередніх лікарів. Тим не менше, компанія все одно пішла на зустріч і ми за Вашим проханням (не за медичним призначенням) замінили одну лінзу. Підстав для компенсації бонусами візитів до іншого лікаря ми не бачимо, оскільки наші послуги та заключення були повністю коректними. Гарного дня та бережіть себе!
Вітаємо! Вдячні за такий відгук, нам завжди приємно отримувати такий зворотний зв'язок!
Дякуємо за Ваш коментар! Для можливості поліпшення системи, чи могли б Ви написати нам на пошту support@luxoptica.com.ua які саме в Вас виникли складнощі?
Довели мене до шалу. Замовив в них за 11000 лінзи фотохром для сина з установкою в оправу , яку він собі купив в іншому місці . Окуляри зробили , все ок. Через деякий час оправа зламалася і я звернувся , щоб переклали лінзи в іншу оправу , яку вони могли би підібрати по старій тріснутій. Відповіли , що вони таким не займаються. Пройшли кілька метрів до іншої оптики і сталося чудо , все можна зробити. Нема слів.
Нам дійсно шкода, що трапилась така ситуація. При цьому хочемо зазначити, що при довиточенні вже раніше виточених лінз у нову оправу існує великий ризик пошкодження самих лінз через надмірний фізичний тиск станка на лінзи. Окрім цього, при переустановці лінз у нову оправу є дужа висока ймовірність зміщення оптичного центру лінзи. Бажаємо розібратись в ситуації детальніше, та з'ясувати причини відмови. Для цього просимо Вас надіслати нам на пошту support@luxoptica.com.ua інформацію в якій саме оптиці Вам було відмовлено, та Ваш контактний номер і номер що закріплений за бонусною картою.
Пришли купить оправу и линзы, сказали пройти проверить зрение, не сказали что это стоит 400 грн (в других оптиках проверка бесплатная если заказываешь у них очки), после того как проверили, сказали что услуга платная, начали заказывать линзы и оправу, при оплате оказалось что ещё работа мастера платная. Не за что не предупредили, обслуживание так себе, уточняйте за всё сразу, перед тем как что-то делать! Надеюсь что хоть линзы нормальные будут!
Нам дуже шкода, що Ви отримали неприємний досвід в одній з оптик нашої мережі. Дійсно, консультанти мають завчасно інформувати клієнтів щодо вартості послуг. Для того, щоб розібратись у даній ситуації та пропрацювати ситуацію з персоналом оптики напишіть, будь ласка, на пошту support@luxoptica.com.ua. в яку саме оптику Ви звертались, та контактний номер Вашого телефона. Ми зафіксуємо Ваш відгук для подальшої роботи з ним.
Отримав нагадування чому в якийсь момент перестав будь-що купувати у Люксоптики.
Потрібні були нові окуляри і цікавила конкретна оправа Oakley. Оскільки була в них у наявності у Ретровілі - вирішив заїхати. До оправи вибрав досить недешеві лінзи з фотохромом. При розрахунку попросив оплату частинами - сказали що така опція для оінз недоступна. Тільки за оправу. Ну ок: розплатився за лінзи і став чекати на виготовлення замовлення. Коли прийшов забирати готові окуляри - мені почали розказувати що оплата частинами тільки при замовленні через сайт. А на моє питання - чого ж при оформленні озвучили іншу інформацію - отримав геніальну відповідь: мене не так зрозуміли. Оплата частинами в розумінні консультантів Люксоптики - це коли частину суми платиш готівкою а частину по безготівковому розрахунку.
Окуляри наче зробили добре. Але ще раз до них не піду щось купувати. Той випадок коли враження від сервісу відбиває бажання мати справу з компанією в майбутньому.
Дякуємо Вам за зворотний зв'язок! Нам дуже шкода, що сталась така неприємна ситуація, адже ми працюємо, щоб всі наші клієнти були задоволені якістю нашого сервісу. Ми зафіксуємо ваше звернення та зробимо все можливе, щоб дана ситуація не повторилась надалі.
Справді інформуємо наших улюблених клієнтів про всі новинки та цікаві пропозиції. Та якщо бажаєте відписатись від розсилки надішліть нам, будь ласка, на пошту support@luxoptica.com.ua, контактний номер на який бажаєте, щоб не надходили повідомлення інформаційного характеру.
- Львів, просп. Свободи, 33 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-20:00
- Львів, пр-т Тараса Шевченка, 3 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-20:00
- Львів, Пустомитівський р-н, с. Сокільники, вул. Стрийська, 30 ТРЦ «King Cross Leopolis» 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-21:00
- Львів, вул. Під Дубом, 7-Б, ТРЦ «Форум Львів» 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-21:00
- Львів, вул. Кульпарківська, 226a, ТРЦ "Victoria Gardens", центральний атріум 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-21:00
- Львів, вул. Княгині Ольги, 106, ТЦ «ЦУМ» 0 800 30 98 97 пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-19:00, нд 11:00-19:00
- Львів, просп. Чорновола, 57 0 800 30 98 97 пн-сб 10:00-19:00, нд 10:00-18:00
- Львів, пр-т. Червоної Калини, 36, ТЦ «Шувар» 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-20:00
- Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 1Б, СТРЦ "SPARTAK" 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-21:00
- Львів, пр-т Червоної Калини, 60, ТЦ «Арсен» 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-19:00
- Львів, вул. Залізнична, 7 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-18:00
- Львів, вул. Стрийська, 45a, ТРЦ ЛАЗ 695 0 800 30 98 97 пн-нд 10:00-19:00